.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

تحولات...

یه 2 هفته ای است که در من تحولی عظیم ایجاد شده و اون اینکه فهمیدم کجا هستم و در چه موقعیتی!
ایران و یک شهروند ایرانی، یعنی پشم
اولا خیال میکردم باید برای چیزی که میخواهم بدست بیارم تلاش کنم ولی الان فهمیدم این تلاش بیشتر چیز میکنه تو روح ما.
خلاصه من 9 ماه دنبال اینترنت ذغالی بودم گفتن فیبرید، تجهیزاتش امروز میاد فردا میاد شد 9 ماه
منم دیگه دایورت کردم، کلا همه چیز رو دایورت کردم
این ترم که ترم 8 است و مثلا باید تموم کنم 14 واحد برداشتم 3 تاش رو حذف کردم، چرا؟
با استادش حال نمیکردم، همین!
11 تای باقیمانده رو هم هنوز شروع نکردم
ما که بالاخره لیسانس رو میگیریم، چه این لیسانس رو بگیریم چه نگیرم باز تا آخر عمرمم نون خور پدر هستم، حالا سربازی عقبتر می افتد شاید فروختن ما هم خریدیم...
خلاصه عرض میشه که ایران کشوری هست بسیار توپ با حکومتی هلو در حد تیم ملی
فقط داریم میخوانیم مهر بریم باکو این مدرک رو بگیریم شاید بتوانیم این دیاره سبز را بپیچونیم.
فعلا ظَد زیاد...