.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

به سوی...

خوب این کیبورد من فارسی نداره و من یک کمی نوشتن واسم سخته، با اینکه جای اکثر واژه ها رو بلدم ولی سخته دیگه.

بگذریم...

هفته پیش دفاع از پروژه داشتم که بچه ها گفتند به خاطر کنکور ارشد دانشگاه نیستیم و یک هفته بنداز عقب، خلاصه این هفته باید کم کم ۳ ساعت از پروژه ام دفاع کنم.

با لطف خدا داره تمامی مسائلی که میخواهم درست میشه...

توفق...

جایی که تو این 3 ماه اجبارا زندگی میکنم دسترسی زیادی به اینترنت ندارم مگر اینکه برم کافی شاپ
فوق العاده سرم شلوغ هست و کلا وقتم بسیار محدود شده.
واقعا بعضی وقت ها خدا یه چیزایی به آدم نشون میده که اصلا قادر به بیانش نیستم.
تمام کارا داره درست میشه
فقط یک مشکلی هست
امیدوارم حل شود.
پ ن:اس ام اس زدی حالا چیکار میخواهی بکنی! رفیق!!! پس واسه چی میگم بیا ببینیمت، شاید 4 تایی یک فکری بشه بکنیم.