.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

ناراضی...

همه ازم ناراضی هستند...

این مهم هست ولی مهمتر از اون اینه که

خودم هم از خودم ناراضی ام...

خارج گود: بوی گل شبوم بهانه ای شده برای به گذشته رفتن و دقایقی لذت بردن از زندگیم.

رفیق تولدت خیلی خیلی مبارکه، باشد که موفق باشی...


سردرد...

یک هفته ای میشه که قرص ها رو شروع کردم، بهتر که هیچ بدتر شدم.

حالت تهوع، سر درد شدید، بیخوابی و استرسی که امروز باز اذیتم میکنه...

فکر و خیالم کامل متوجه فرداهاست و استرس شدیدی بهم وارد میشه.

نمیدونم چه کنم، خیلی دارم اذیت میشم...

زمستان


همیشه زمستان رو بیشتر از تابستان دوست داشتم، زمستانی که گذشت واسه من فوق العاده بود، تقریبا هر کاری دوست داشتم انجام دادم.

تو سرمای سرما، موقعی که هوا سوز داشت پاشدم رفتم کافه قنادی فرانسه و شیر کاکائوش رو با لذت فراوان خوردم.

کلی سریال Friends دیدم، کلی با کافی کده شان حال کردم.

هری پاتر دیدم، لذت بردم.

از همه مهمتر، پیانو رو شروع کردم که فوق العاده بود و هنوز تنها چیزیه که منو آروم میکنه.

خلاصه زمستان امسال واسه من فوق العاده بود...

تقدیر...

یه سری هستن زندگی واسشون میسازه، از زیر همه چیز در میرن و راحت زندگی میکنند.

یه سری دیگه...

بی نشان...

خستم، فوق العاده خستم...