.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

رابطه...

من رابطه هایی را دوست دارم که دو طرفه اند...

هر دو می‏کوشند برای ادامه دار شدنش...

هر دو خطر می کنند...

هر دو وقت می گذارند...

هزینه می کنند...

هر دو برای یک لحظه بیشتر، در کنار هم بودن با زمان هم می‏جنگند...

...

من عاشق رابطه‏های دو طرفه‏ام.

رابطه هایی که برای هر دو طرف ادامه‏اش، باارزش‏ترین چیز دنیاست.

برای هر دو ...

نقل قول از اینجا

سفر...

بعد از ۱۰ سال، تونستم یه ساعت تاب بازی کنم، لذتی داد...

عکس...

۴ تا عکس انداختن، تو یه دونه اش منم، تو همون یه دونه آنقدر دود و عوامل محیطی هست که من رو به بدترین شکل ممکن انداخته

اینجاست که میگن سگ بزنه به این زندگی...

مار...

بیاین با یه حرکت انقلابی بفهمیم مار چرا از پونه بدش میاد؟

چرا مثلا از گشینیز، یا جعفری بدش نمیاد؟

چرا از گل گاو زبون بدش نمیاد؟

چرا پونه بدبخت...

خوب...

چقدر خوب هست که تویی وجود نداری تا بهت بگم چرا نیستی!

چقدر خوبه که نیستی من بگم چرا من رو فراموش کردی!

چقدر خوبه که نیستی تا خیلی چیزها رو ببینی، بشنوفی...

چقدر خوبه که کلا نیستی...

کلا...