.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

مرد...

من از اینام که اعتقاد دارم مرد باید مرد باشه، مرد نباس بشکنه...


پ ن: حالا میخوام بمیرم، اما مرامم نمیزاره، واسه همین هر هفته میرم قله و میام

استقامت و صبر یاد بگیرم...

انتقام...

دختره زنگ زده بی بی سی، اینقدر خوشحال هست داره انتقام میگیره

حکم گرفته که رو صورت پسره ای که روش اسید ریخته، اسید بپاشه

بیایم رو راست باشیم، هر کدوم از ما بودیم هم همین رو میخواستیم.

انتقام لذت بخشه...

رو راست باشیم با هم، هیچ کدوم نمی بخشیدیم...

همراه...

فکر کن از لحاظ روحی داغون باشی...

فکر کن از تنهایی پوکیده باشی...

فکر کن حتی دوستای نامردت هم نه یه زنگ میزنند نه یه اس ام اس سر کاری میدن...

اونوقت این همراه اول یه اس ام اس چیز شعر بده هیچ کس تنها نیست...

فحش هایی که میاد و میره...

زندگی...

خواستم بگم یه طوری زندگی کردم، که اگه همین فردا تو 26 سالگی بریم اون دنیا

بگیم آخــــــــیش، ما که زندگیمون رو کردیم...