.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

حالا موقشه که از اینا از اینا از اینا...

بزرگترین هراس من (فوبیا) محیط بسته است، برای همین از سفر با هواپیما متنفرم یا از موندن توی هتل ها، چون پنجره ی اکثر هتل ها به خاطر حفظ انرژی باز نمیشه و هوای آزاد بهم نمیخوره...

دیشب خواب دیدم با برادرم رفتم پارک ارم، تبدیل شده بود به ویرانه، تمام تصویرام مربرط میشد به 20 سال پیش که آخرین بار رفتم و همان تصویرها متروکه شده بود، یه جاش رسیدیم به ته یه دره که رولر کوستر تا عمقش میرفت و بعدش صعود میکرد، برای ایمنی بازدید کننده ها باید از داخل یه تونل بتنی رد میشدیم.

برادرم جلو رفت و به انتها که رسید از تونل خارج شد اما من گیر کردم توی تونل، نمیتونستم خارج شم، عرض تونل کم میشد و بدن من جا نمیشد، توی خواب ترس بهم غلبه کرد و با شدت تمام شروع کردم داخل تونل به پایین دویدن، بعد از چند ثانیه از لرزش بدنم از خواب پریدم...

نظرات 4 + ارسال نظر
م ر ی م ی پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 09:21

منکه زیاد تعبیر خواب نمیدونم...ولی حس ام میگه که یه جا و سر یه مسئله ای که شروعش برات مهیج و فان بوده ، حالا گیر افتادی و دیگه برات دوست داشتنی نیست.. موندی چه کنی و داری تقلا میکنی حلش کنی !!(واااای عجب تعبیری !!!!...چشم بسته غیب گفتم بخداااا...)

عجب تعبیری، اصلا اعتقادی ندارم به تعبیر خواب...

آنا پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 10:03 http://aamiin.blogsky.com

یکی از بدترین فویباهاست. من مدت ها درگیرش بودم. تنها راهش هم مواجهه است.

م ر ی م ی پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 10:30

این خوابو تو خونه دیدی ؟!

پ ن پ

دلقک پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 16:29 http://jokker.blogfa.com

به خاطر فشارهای روحی هست.من هم وقت هایی که خیلی درگیری فکری دارم از این خواب ها میبینم..

فکر میکنم فقط یه خواب بود، همین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد