.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

و همچنان سازه ناکوکم...

چند وقت پیش توی مرحله ی آشنایی با شخصی بودم، طرف گفت تو ف.یس بوک اضافه ام کن که عکس هات و نوشته هات رو ببینم.

گفتم ندارم، پرسید از اینستاگرام و توی.یتر، گفتم عضو آنها هم نیستم، گفت عضو شو خیلی خوبه فانه، بیشتر میتونیم باهم آشنا شیم...

گفتم بهتر نیست بیشتر همدیگر رو ببینیم و از بودن با هم لذت ببریم؟ گفت اون که بعله ولی هرچیزی به جای خود.

لزومی به گفتن نداره که به یک هفته هم نکشید...

نظرات 4 + ارسال نظر
مگهان چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 06:19 http://meghan.blogsky.com

تا خط چهارم اومدم تو دلم گفتم خب بهتره آدم یا این همه تفاوت کلا بیخیال آشنایی شه که دیدم تهش به خدافظی پیش از یک هفته ختم شد:/

+ شاید مسخره باشه ولی همین چیزای کوچیک نشون دهنده ی شخصیت ما، نگرش ماست و باید جدی گرفته شه این تفاوتها

مهران چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 06:43 http://mehran.blogsky.com

یاد این مدل عکس ها افتادم که خونواده مثلا صمیمی دور میز صبحونه نشستن. پدر سرش تو گوشیه. بچه سرش توی تبلته و مامانه با لپ تاپ کار می کنه.

م ر ی م ی چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 08:42

خیلی متعجبم..دونفر که دارن همو ملاقات میکنن..دیگه فیس بوک به چه کارشون میاد؟!
میدونی متاسفانه اونقدر این دنیاهای مجازی الان واقعی شده برا یه عده ای...که اگه توش نباشی برا خودشون و اطرافیانشون نامتعارفه !...مثلا دوستای این خانوم مسلما میپرسن که این آقا کی هستن و چه شکلی ان..و سراغ پیج ات رو میگیرن...اونم بگه تو فیس بوک نیست براش انگار افت داره...
اما اینم سواله برام که علت این مقاومتتون..فقط کمبود وقت هست ؟

کمبود وقت نیست به اون صورت، از وقتی که پاکش کردم دیدم چقدر وقت اضافه میارم و چقدر مفیدترم، بیشتر مطالعه میکنم و بیشتر یاد میگیرم...

دلقک چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 11:29

کار ات درسته رفیق،زنده باشی.منم عضو این شبکه ها نیستم.اصلا علاقه ای هم ندارم.ادامه بده که راهت درسته

ایول...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد