.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

مصطفی فرمود دنیا ساعتی است...

من هروقت دلم از دنیا، هستی و آدم هاش خیلی میگیره، شروع میکنم به گوش کردن دیدار مولانا و شمس در اپرای مولوی.

به نظرم یه تصفیه کننده روح است...

نظرات 6 + ارسال نظر
دلقک پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 11:39 http://jokker.blogfa.com

به به
مولانا عشق است.تیتر به آدم امید میده،غمت رو نبینم پسر

مگهان پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 14:10

خب پس درست زمانیه که باید بشینم و بهش گوش بدم.

نازی شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 06:11

تصفیه صحیح است.

ممنون، تصحیح کردم...

م ر ی م ی شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 08:18

اپرای مولوی را نشنیده ام....ولی حتما همینطور است....
اگه میتونید اطلاعات بیشتری از این اپرا بدهید...
اجراش توسط چه کسی ست و کجا اجرا شده و....
ممنون.....

پرای عروسکی مولوی نمایش عروسکی است به کارگردانی، نویسندگی و طراحی صحنه بهروز غریب‌پور و اجرای گروه نمایشی آران که برای اولین بار در بهمن ماه سال ۱۳۸۸ در تالار رودکی به روی صحنه رفت.

اپرای عروسکی مولوی براساس اشعار مثنوی معنوی و کلیات شمس نوشته شده و موسیقی آن بر اساس موسیقی کلاسیک ایرانی، دستگاه‌ها و ردیف‌های آوازی با آهنگسازی بهزاد عبدی ساخته شده است. خوانندگانی چون محمد معتمدی و همایون شجریان روایت آوازین این اپرا را بر عهده دارند. ضبط موسیقی این اثر در اکراین انجام شده است. بیش از ۱۰۰ عروسک ریسمانی در آن به کار گرفته شده اند.
موسیقی این اثر در دستگاه های نوا ، همایون ، ماهور ، شور ، چهارگاه و آوازهای بیات اصفهان ، شوشتری و دشتی است .

م ر ی م ی شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 14:05

خیلی ممنون...پیداش میکنم...

م ر ی م ی شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 17:11

وااای...رفتم سرچ کردم و دانلود و دیدمش...فوق العاده بود فرندزجان...یکبار کمه...باید بارها دیدش...از این عالم جدا میکنه آدمو.....مرسی ممنون...

بله، واقعا زیباست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد