.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

هیچی انصافانه نیست...

پاییزدو سال پیش، یه روز که دور هم جمع شده بودیم و شاد بودیم، نشستیم یه لیست 50 تایی نوشتیم از کارایی که باید انجام بدیم در زمستان و بعدش لیست ایمیل شد به خودمان.

اون، تنها ایمیلیه که من در این مدت نگه داشتم، هر روزم چک میکنم که باشه سرجاش، انگار تمام کارهایی است که باید انجام بدم و هی تاخیر میندازم...

نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 21:58

اوم...
چند تاییش انجام شده حالا :(؟

خیلی هاش انجام شده...

م ر ی م ی شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 10:31

آقا از همین امروز عهد ببند...عزم کن که انجام بدی...اول هم برو سراغ سختاش..به خودت رحم نکن...اینقدر به خودت پوئن نده توروبخدا....
یکیشو انجام بده...ببین چقدر سبک میشی...پرواز میکنی اصلا...
اون سختترینش چیه؟!

والله چیز سختی نیست، دلتنگی های معمولی که دوست دارم انجام بدم...
موزه جواهرات ملی
سراه بیشه
اکبر جوجه تو رامسر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد