.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

مرگ اسطوره ها...

همه ی ماها تو زندگیمون قهرمان داریم، پدر، مادر، دوست و غیره ولی قهرمان های جهانی و اسطور ها انگار دارند تموم میشند.

از مملکت خودمان، از اسطوره هاش، از آرش کمانگیر و کاوه آهنگر  و پوریای ولی تا قهرمان های معاصر، مثل آقا تختی و دکتر قریب، تا آدم های جهانی من جمله نلسون ماندلا، مارتین لوتر کینگ و محمد علی (کلی)...

شاید من اشتباه میکنم، ولی دنیا خیلی وقته دیگه هیچ قهرمانی نداره، کسی که بتونه توی زندگی خیلی ها تاثیر گزار باشه... 

نظرات 2 + ارسال نظر
م ر ی م ی دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 09:19

شاید دلیل اینکه اسطوره سازی کم شده اینه که رشد عقلی و علمی بیشتر شده..و کمال گرایی کم شده...آدمها دیگه مثل هم نیستن..مثل هم فکرنمیکنن و.....البته باید گفت قدرتها هم از نظر تسلط ، قویتر..

مگهان دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 18:22

هوم، راس راسی انگار دارن تموم میشن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد