.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

مثل رودی که به دریا میرسه...دارم آروم میگیرم...

امنیت شغلی توی این مملکت وجود نداره، میشه خیلی راحت و آسون بهت بگن امروز روز آخر کارت است و خداحافظ...

کمپانی ما، که کوچک هم نیست، داره خیلی از شغل ها رو میبره هند، امیدوارم که این چیزهایی که میشنویم درست نباشه ولی احتمالش است.

دلم تنگه خانه است، تنگ...


نظرات 6 + ارسال نظر
مگهان چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 08:32

هند آخه؟!

+ نمی دونم چرا همیشه فکر می کردم اونجا امنیت شغلی هست.

امنیت شغلی...پشم...

الهه چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 10:37

مگه تو آمریکا هم همچین خبرهایی هست????? من دارم فقط به خاطر امنیت شغلی همه چیزمو,خانوادم,دوستام,و..رو ول می‌کنم میام جایی که بازم میگن امنیت شغلی نیس!!!

فکر میکردم خیلی واضح برای همه است که شغل و بیمه درمانی و بازنشستگی اینجا کشکه...

م ر ی م ی چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 14:36

عه عه عه...چه زود پست دلبر رو بستی ؟؟!!

هنوز باهات کار داشتیم رفیق....

خب به به..تبریک..پس انشالله میری هند ؟...درسته؟

تو هم از کار و رئیس و دوست دختر هیچکدوم شانس نمیاری فرندزجان...بیا برگرد...لااقل اینحا دیگه دلتنگ نیستی...:

نه
نمیبرند ما رو هند
باید بگردم دنبال کار دیگه ای ...

الهه چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 19:17

اصلا اینطوری نیس.در چشم این طرفیا اونجا بهشته!!!!! از هرلحاظ

اینترنت این فرصت رو به آدم میده که شناخت پیدا کنه نسبت به هدفش...

م ر ی م ی پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 09:34

اگر کار زیاد باشه و لازم نباشه خیلی دنبال کار بعدی گشت،باز جای شکرش باقیه...
بااینهمه ناامنی شغلی،آیا بیمه بیکاری هم میدن?

نه...

پرستو پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 16:05 http://zavieizist.blogfa.com

دقیقا یه روز به من همینو گفتن. منم سرمو انداختم پایین و اومدم بیرون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد