.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

بسیار سفر...

سه روزه رفتم کانادا و برگشتم، یعنی یه روز رفتم، یه روز موندم و روز آخر هم برگشتم، برای سومین بار بود که میرفتم، و چقدر خوشحال هستم که تو غربت حداقل تو تورنتو زندگی نمکینم، از بس میزان چ.سی بعضی از هموطنان بالاست، بابا بیخیال دیگه، شما خانوم 30 و خرده ای ساله که موهاتو بلوند کردی و مثل گاو آمدی جلوی من و وقتی بهتان اعتراض کردم یک ایش گفتید، بله با خود شما هستم، خواستم بگم سعی کن گاو نباشی...

نظرات 6 + ارسال نظر
م ر ی م ی سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 10:29

قضیه چی بود ؟!
بد رانندگی کرد..؟!
الان موهای بلوندش به ..ببخشید..ببخشید..گاو بودنش چه ربطی داشت؟!
لطفن موضوع رو بیشتر توضیح بده فرندزجان..البته اگه حوصله اشو داری..وگرنه که...سعی میکنیم خودمون حدس بزنیم...

هیچ موضوع خاصی نبود، یک پست همینطوری...

نیلوفر سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 15:22 http://maloosak.69.mu

عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم...
عید سعید فطر رو پیشاپیش به شما دوست عزیز تبریک میگم... باعث افتخاره به سایت منم سر بزنین
89651

الهه چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 00:02

نکنه آشنایی وبلاگی بوده?!!!!!
آخه لحنت یه جوریه انگارمخاطبت داره دقیقا متنت رو میخونه!!!

نه، یک غریبه...

دلقک چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 19:21 http://jokker.blogfa.com

هی رفیق،تو که اونجا غریب نیستی.دیگه مملکت خودت شده.خخخ

از این ور ها...

مگهان جمعه 18 تیر 1395 ساعت 12:34

واسه اینه خیلی ایرانیا(گیلانیا) تورنتو رو دوس دارن؟


+ نصف اقوام مادر بنده اونجان :))

ممکنه...

دلقک چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 11:00 http://jokker.blogfa.com

من همیشه اینورها هستم و دنبال می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد