.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

هدف وسیله را توجیه میکنه...

یه دوستی داشتم، تقریبا به مدت دو سال هر جمعه میرفتیم قله توچال و برمیگشتیم، تمام عشق این رفیقم این بود که برسه قله، بره یه گوشه بشینه و یک دونه سیگار مجاز هفتگیش رو بکشه، تنها و تنها دلیلی که همت میکرد و میومد همین بود، میگفت من به خاطر شرایطم نمیتونم سیگار بکشم، ولی اینقدر بهش وابسته هستم که خودم رو محدود کردم به یک دونه در هفته، و دوست دارم اون یک دونه در بهترین و کاملترین شرایط باشه...

نظرات 2 + ارسال نظر
م ر ی م ی دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 01:18

عجب انگیزه ای!!...برا کشیدن اون سیگار..قله میزده...

ضمنا باعرض پوزش...صحیحش ،وابسته ، هستش..

درست کردم، ممنون...

م ر ی م ی جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 21:45

سلام
خداروشکر بالاخره گذارتان به وب تان افتاد..
بازم ببخشید..توجیه درسته نه توجیح...
راستشو بگید نمره دیکته تون چند بود?!

درست کردم، این رو اصلا نمیدونستم و الان یاد گرفتم.
حقیقتش دیکته ام خیلی بد بود و این طور که به نظر میاد است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد