.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

بهترین ها...

خیلی چیزها هست که بهترینه، حال آدم رو خوب میکنه، کاروان بنان، ترانه های محمد نوری، پادکست های رادیو چهرازی، شجریان بزرگ، پاییز و زمستان خیابان ولیعصر، کافه قنادی فرانسه، قله توچال، پناهگاه امیری (سنگ سیاه)، کاخ گلستان، رستوران مسلم، مجتمع تجاری پایتخت، تلکه کابین توچال و هزار هزار چیز دیگر...

شاد باشید، شاد زندگی کنید...

نظرات 3 + ارسال نظر
دیانا سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 13:10 http://mohiig24.blogsk.com

میشه بگین رایو چهرازیو چطور و از کجا میشه پیدا کرد من فقط پاییزو دارم و چقدرم که دوست داشتنیه

من توی Sound Cloud گوش میدم...

م ر ی م ی سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 14:12

واااای ...سنگ سیاه...چین کلاغ...توچال...
اصلا میدون درکه...
تئاتر شهر...
کتابفروشیای جلو دانشگاه...
امیرآباد
16 آذر
بلوارکشاورز
وااای...

علیرضا پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 16:04

چه دلخوشیها ی قشنگی ،دوسشون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد