.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

تقویم زمان...

نمی دونم فقط من اینطوریم یا شمام مثل من دیوانه اید!

فکر کنم تقریبا از 27 سالگی بود که شمردن تاریخ آمد توی زندگیم، مثلا چند سال از فارغ التحصیلیم، سربازیم یا مهاجرت گذشته، یا چه سالی از آخرین باری که رفتم فلان خیابان، فلان رستوران و غیره...کلا عادت بدیه، باعث ناراحتیم میشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید جمعه 14 آبان 1395 ساعت 19:24

من روز شمار روزای زندگیمو دارم!

علیرضا چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 16:08

ااااا ، راست میگی من هم این طوری شدم

مادرانه پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 07:05 http://madasrestan,blogsky.com

احتمالا خودت به تنهایی دیوانه ای. ماها رو زورکی مثل خودت نکن لطفا

سعیم رو میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد