.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

مجمع دیوانگان...

آدمی هستم که مطالب سیاسی زیاد میخوانم، از تحلیل گرفته تا خبر، زیاد اهل تلویزیون نیستم ولی تحلیل برترین کارشناسان تا اقدس خانوم کوچه فرخی رو هم میخوانم، شامل ایران و آمریکا!

تو پرانتز اینم بگم که زیادم خوب نیست و وقتم خیلی به چرندیات میگذرد و معمولا دو کلمه حرف حساب هم پیدا نمیشه.

خلاصه چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب، جمهوری خواه یا دموکرات، برندی سندرز یا شازده، فاکس نیوز و الف و سی ان ان، خلاصه هرچی گیرم بیاد حتما میخوانم.

اما توی این آش شله قلمکار، تنها یه نفر هست که هم خوب مینویسه، هم درست و هم زیبا، اونم آرمان امیریِ نویسنده ی وبلاگ مجمع دیوانگان .

من آرمان امیری رو از 88 دنبال میکنم، نقد پذیره، بدون تخریب مناظره میکنه، تمایل به اصلاحات داره در چهارچوب قانون ولی اصلاح طلب ها را هم به موقع نقد میکنه، کلی مطلب دست اول از کتاب های غیر فارسی و بدرد بخور میگذاره و در یک کلام در این بیهوده بازار گوهری هست درخشان.

اگر مثل من علاقه مند هستید به این مطالب، دنبالش کنید، آدرس وبلاگش هم به سادگی در گوگل پیدا میشه...

نظرات 2 + ارسال نظر
علی رضا چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 11:15 http://socialbook.ir

دستش درد نکنه! چرا؟

چی چرا؟...

م ر ی م ی سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 11:02

سال نو مبارک...
امید که سالی خوش و پرانرژی پیش رو داشته باشید...
سالی بدور از تنبلی و کم نویسی...

بعله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد