.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

به نظر من آدم باید یه دوست تو زندگیش داشته باشه که بتونه راحت همه حرف هاش رو بزنه باهاش، حالا چرت و پرت، مهم نیست، کسی که گوش بده به حرفاش.

من تو دوران مختلف همچین دوستایی داشتم، آخریشم هم تا دوسال پیش بود که ازدواج کرد و رفت پی زندگیش...

بعضی وقت ها خیلی این کمبود رو تو زندگیم حس میکنم، دو.س دخترم هم که اصلا انگار اصلا از یه سیاره دیگه است،از بس که تفاوت داریم باهم، اصلا نمیدونم ما چرا با هم دوستیم و تمومش نمیکنم، همش دعوا و بزن بزن و اینا، مسخرست...

نظرات 4 + ارسال نظر
م ر ی م ی دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 09:49

جدن ؟؟؟!!!...همدیگرو میزنین؟!:خنده
یعنی اصلا فکرنمیکردم تو اهل زدن باشی...!!!
بااین روحیات خاصی که شما داری..باید دوس دخترت خیلی هواتو داشته باشه و درک ات کنه...
بنظر من " فرار " کردنت از ایران درست نبود...شما خیلی ایرونی هستی...

دست بزن کجا بود
منظور از بزن بزن بحث و تنش بود، نه دعوای فیزیکی...
من از ایران فرار نکردم، مهاجرت کردم...

م ر ی م ی دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 09:55

از دستم دلخور نشی...ولی حدسم اینه که شما به دخترا بی اعتماد و دل چرکین شدی..و براهمین انتخابت هم درمورد دوس دخترات اشتباه درمیاد...
شاید برااینه که نمیخوای دیگه دل ببندی به کسی..براهمین سراغ کسانی میری که میدونی بهم نمیایین...میدونی کات میکنین بالاخره...اینطوری نیست؟

نه زیاد، شما وقتی در یکجا زندگی میکنی که تعداد ایرانی هاش هزارتا هم نمیرسه، و خب کیس های دوستی شاید 50 تا، قدرت انتخاب کسی نزدیک به منشت شدید میاد پایین...

م ر ی م ی سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 10:33

البته باید بگم منظورم از فرار..."جان خلاصی" از ایران نبود...مطمئنم تصمیمش برات سخت بوده ..و اونطور که معلومه تا سالیان سال هم حس غربت اذیتت میکرده و شاید هنوز میکنه...
ولی گاهی ما برای رهایی از درد خاطرات ..حاضریم دردهای دیگه رو بجان بخریم..
از ته دل امیدوارم دوستان خوب و همدلی پیداکنی ..و بتونه به ازدواج منتهی بشه..و ایشالله یه خونواده گرم با چندتا کوچولوی خوشگل و .....

صبا سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 18:56 http://dokhtarebaharii.blog.ir

سلام
شما واقعا از ۸۳ تا الان دارید می نویسید؟؟؟؟خیلی جالبه
خب دوس خارجی پیدا کنید بهتر نیس؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد