.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

داستانیست که بر هر سر بازاری هست...

شما رو نمیدونم ولی خودم فکر میکنم اینترنت شده یک وسیله تباه، پیدا کردن مطلب مفید توش مثل سوزن تو انبار کاه است، البته مطالب و کتاب های آموزشی خوبی میشود توش پیدا کرد، ولی پیدا کردن و خوندن کتاب، شاید کمتر از 10 درصد باشه و بقیه اش تباه هست، و چقدر حیف که منم مثل خیلی های دیگر عمرم را دارم به تباهی میگذرانم...

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 23:43

من کاملااا برعکس فک میکنم!!!هووقت به مشکلی میخورم میگم اون موقع که نت نبوده مردم چی کار میکردن واقعا!؟؟؟!؟مخصوصا مشکل درسی

Amin دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 01:49 http://aminzm.com

چاره‌ای نیست. ما آدم‌ها به تباه کرد خودمان عادت کرده‌ایم. اینترنت نباشد، چیز دیگری پیدا می‌کنیم.

م ر ی م ی دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 20:38

بااینکه معتقدم بشر کلن مسیر انحرافی رو رفته و محصولات تکنولوژی امروز نه تنها بنفعش نیست که نهایتا انسان رو از خودش دورتر میکنه..ولی بااینحال بنظرم میشه درهمین اوضاع هم خوب زندگی کرد...میشه بخودمون نزدیکتر بشیم...دیدن انسانهایی که هیچوقت اصل شونو فراموش نمیکنن و تکنولوژی تسخیرشون نمیکنه..امیدوارکننده است..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد