.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

جی. دی. سالینجر...

یه دوره بود تابستان 5 سال پیش که من و برادرم باهم زندگی میکردیم، در اوج بی پولی، برای اینکه درد این بی پولی رو کم کنیم، هر شب یه فیلم خوب میدیدیم، از کلاسیک دهه 70 بگیر تا فیلم مستقل لهستانی، فکر کنم در طی 5 یا 6 ماه، ما حدودا 200 تا فیلم دیدیم.

فیلم دیدن و کتاب خوندن رو دوست دارم، فکر آدم رو مشغول میکنه، آدم رو پرت میکنه به یه دنیای مجازی و برای لحظه ای از دغدغه های روزانه جداش میکنه...

نظرات 2 + ارسال نظر
م ر ی م ی جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 10:03

خیلی باهات موافقم...
تمرکز روی هرچیزی..مثلا بیپولی..باعث تقویت اون میشه..
باید رها کرد تا خلاص شد.
ویکی از راههای خوبش ، مطالعه و فیلم هست..
راههای خوب دیگه ای هم هست...مثل مراقبه...یا کارهای خیر ....

فیلم دیدن رو باهات موافق نیستم چون فکر کردن رو ازت می گیرم. ولی کتابو هستم. مگه اینکه فیلمای دنیل دی لوییس باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد