.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

تعریف موفقیت...

خیلی وقت ها به موفقیت و تعریف موفقیت گوش میکنم، از نظر خودم، من و خیلی های دیگه از افراد جامعه آدم های موفق و مفیدی نیستیم، زندگیمون یه چیز عادی هست، صبح پاشی بری سر کار تا غروب، بعدشم ورزش/مهمانی یا امثال این چیزها، آخرشم خانه و خواب، یه چرخه همیشگی.

من، پول و خانه و  کار خوب را موفقیت نمیدونم، فکر میکنم آدم ها با تلاش و پشتکار به این چیزها میرسند، ولی چند نفر از ما ها تونستیم یه فکر جدید خلق کنیم؟ تونستیم یه آوای/تصنیف جدید درست بکنیم که تا 100سال دیگه هرکی میشنونه یادی از ما بکنه؟

حالا اینها به کنار، من خودم چقدر کتاب نخوانده دارم و چقدر کتاب خوب یا فیلم خوب وجود داره که نخواندم و ندیدم، تمام اینها باعث میشه حداقل پیش وجدان خودم یکم آرامش داشته باشم که دوتا کتاب خوب خواندم که باعث شد فکر کنم با زندگیم چند چندم...

نظرات 3 + ارسال نظر
م ر ی م ی دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 08:46

...بله..حرف درستی ست....و کافیه از وقتهای دیگه که بنظر میاد در مسیر موفقیت نیست بزنیم..و برای کتاب و شعر و فیلم و...وقت بگذاریم....
بهمین راحتی
بهمین سادگی
و بهمین خوشمزگی...

موفق باشی رفیق.....

مریم دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 08:30 http://Magam-khaton.blogsky.com

چرا منم اینطوری فکر میکنم، اینکه موفقیت پول و خونه و این چیزا نیست بلکه حتما باید یه چیزی از خودم به جا بذارم که صد سال دیگه بگن فلانی چه آدمی بود! این افکار باعث میشه آدم از زندگیش لذت نبره و شاد نباشه، همش غر بزنه و بیشتر بخواد و بازم راضی نشه

درسته...

مریم پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 09:33 http://l-r-y.blogsky.com

تا حد زیادی موافقم
ولی اینکه صد سال بعد چی بگن هم خیلی برام مهم نیست، فقط دلم میخواد اونجور که میخوام زندگی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد