.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

سرچ کردم تغییر رو چه شکلی مینویسند، باورت میشه...

سال پیش بود، همین موقع ها تقریبا، زندگی خوب پیش نمیرفتم و سر یه داستانی، زندگیم داستان شده بود، مثل یه باتلاق که فقط توش دست و پا میزدم و نتیجه ای نمی گرفتم، زندگیم محدود شده بود به کار و خانه.

تصمیم گرفتم تغییرش بدم، ورزش رو شروع کردم، شد یه باید روزانه برام، در کنارش تصمیم گرفتم سازم رو ادامه بدم، یه دلخوشی روزانه.

حالا بعد از یکسال، روزانه خشمم رو توی باشگاه خالی میکنم و رها میشم، یه نفس میکشم، سازم، شده مرهم زندگیم، داستان حل شده بعد از یکسال؟ نه، گره هنوز هست. امیدی هست؟ اونم نه، ولی حداقل دوتا کار انجام دادم که میتونم بگم باز یه مقداری مفید بودم...

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 06:32 http://bitterthancoffee.blogsky.com

سلام. یه خورده از ته بلاگ خوندم یه خورده از سر، به دلم نشست وبلاگتون. موفق باشید

ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد