.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

وارد سال جدید میشیم...

سال پیش همین روزها بود، تلاش های پشت سر هم و شکست پشت شکست، دیدم شده مثل یه باتلاق، بی خیال شدم، با خودم گفتم یه حرکتی بزن تا از این یکنواحتی در بیای، شروع کردم ورزش کردن،  ساز زدن و کتاب خواندن، هر روز، حالا بعد از یک سال، میبینم حداقل تو این سه تا پیشرفت داشتم، ورزش روزانه که خیلی خیلی مفید بوده و ساز که همدم و همراهم شده است و رمانهایی که من را با خودشان میبرند به سرزمین خیال...

نظرات 2 + ارسال نظر
صابر یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 20:05

مدت زیادی بود نیومده بودم وبلاگت ...
خوشحالم که زنده ای !
و چه همنشین های خوبی ، فقط جای فیلم خالی بود ...
یه رمان پیشنهاد میکنی ؟

پیرمرد و دریا اگر نخوندی...

مریم پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 09:28 http://l-r-y.blogsky.com

چه خوب که ادامه شون دادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد