.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

کار دلِ...

یه سری چیزها دلی هست، مثلا از نظر من بنان تو یه سری از ترانه ها ( من از روز ازل، کاروان و خیلی ترانه های دیگر) از شجریان بهتر خوانده و یا اجرای مرغ سحر شجریان برای من اولین نیست.

این از طرف دل حرف زدن هست، شاید به خاطر اینکه ذهن من بیشتر با ترانه های بنان و هم نسل اون در بچگی شکل گرفت تا شجریان، اما یه چیزی حقیقت هست و اون اینه که محمد رضا شجریان آواز ایران را به کمال رساند، دستگاه ها و گوشه هایی که در هر ترانه به کار میبره و هر کدوم با اون یکی فرق داره، این یک حقیقت هست و من هرچقدر هم عاشق صدای مخملی بنان باشم وقتی صحبت از تکنیک میشه شجریان از همه خواننده ها بالاتر است.

عمرت دراز باد استاد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد