.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

کتاب...

همیشه عاشق کتاب بودم و همواره به کتاب الکتریکی مشکل داشتم، هزار سال هم تو گوشم بخونید که کتاب کاغذی یعنی قطع درخت، با وجود درست بودم حرفتان، ولی من باز دوست دارم کتاب دستم بگیرم نه تبلت.

القصه، مشکلی بود پیدا کردن کتاب درست درمون انگیلیسی در این حجم از کتاب، راحلی پیدا کردم، میرم میبینم مترجم های خوب ایرانی چه کتاب هایی رو ترجمه کردن، با یکم سعی و خطا اسم انگلیسی کتاب رو پیدا میکنم و باقی ماجرا...

نظرات 3 + ارسال نظر
عروس خانوم جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 08:33

به ما هم معرفی کن

میم! جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 10:16

سلام و درود
منم موافقم باهات
کتاب فقط کتاب کاغذی!البته بعضی وقتا که همراهم نباشه ، پی دی اف یا eBookبالاجبار میخونم ، ولی در اکثر موارد ، فقط کتاب کاغذی...و خب حس قشنگ لمس و ورق زدن کاغذاش

alireza سه‌شنبه 2 بهمن 1397 ساعت 23:11

درود براین حرکت خوشم امد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد