.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

فقط من خوبم...

بقیه بد هستند فقط من خوبم!

این جمله تقریبا خلاصه شده ی خیلی از نظرات ما است، اینکه بقیه اشتباه میکنند و پیف پیف ولی من فلانم و شاخ غول رو میشکونم، خب روراست که باهم باشیم همه ی ماها در بهترین حالت یه تختمون کم هست، حالا یه سری ها تخته های بیشتر یه سری ها تخته های کمتر، ولی باید قبول کنیم که همگی ماها عاری از خطا نیستیم و زمانیکه اشتباه کردیم، معذرت خواهی کنیم و سعی کنیم دیگر انجامش ندیم، اونوقت شاید دنیا هنوز خوشگلیاش رو داره و اینها...

معرفی کتاب:

Address Unknown by Taylor, Kathrine Kressmann

Confession of a Murderer: Told in One Night by Joseph R

نظرات 1 + ارسال نظر
آویشن دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت 19:48 http://dittany.blogsky.com

کاملا درسته ، عذرخواهی کردن و پذیرفتن اشتباهات اصلا کار سختی نیست من واقعا متوجه نمیشم چرا بیشتر مردم ازش فراری هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد