.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

دنیای پوچ پوچ...

دنیا رو کثافت گرفته، کثافت مطلق، این همه زشتی و پلیدی، این همه ویرانی و قتل و آدم کشی، من زورم بیشتره پس زور میگم، دارم فکر میکنم این همه که میگفت عدالت میاد و فلان و بهمان پس کو؟

والله از اون اولش هم که حضرت آدم بوده، آدمیزاد دنبال عدالت بوده و هیچ وقت هم نیافته...

عادت های غلط...

 مدت زیادی از زندگیم خپلی و گرد و قلمبه بودم تا اینکه با ورزش و تعذیه مناسب توانستم به وزن مناسب برسم، حالا بیاین که میخوام براتون برم بالای منبر.

یخچال من همیشه خالی هست، یعنی وقتی در یخچال رو باز میکنید خالی بودن رو میبینید، همیشه به اندازه ی هفته ام توش مواد نگه میدارم، مثلا 5 تا شلیل و 5 تا آلو، یه ماست، پنیر صبحانه، نون تست و 3 تا تخم مرغ، یک بسته قارچ و یک عدد گوجه فرنگی، سعی میکنم سبزیجات را روزانه اگر نیاز شد بگیرم.

فریزر مملو از گوشت و مرغ نیست، گوشت را کاملا حذف کردم، مرغ هم برای دو یا سه وعده.

کره، شکلات، شیر و ماست چرب وجود نداره، ذائقه انسان به مرور عوض میشه و عادت میکنه، بادوم زمینی و کیشمیش برای تنقلات خیلی خوبه، البته یه مشت در روز نه بیشتر، خیلی چیزها رو میتونید خودتان درست کنید، مثلا برای پودر سخاری کافیه بزارید خمیر وسط باگت کاملا خشک بشه، بعد با یه مقداری از تمام ادویه هایی که توی منزل دارید بریزید توی مخلوط کن، میشه یه پودر سخاری خانگی که هیچ مواد نگه دارنده و کوفتی بهش اضافه نشده...