.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

جدی...

با بعضی آدما نباید مثل آدم رفتار کرد، باید سرشون داد زد همینه که هست تا حساب کار دستشون بیاد.
2 ساعت دارم میگم زشت، تو کوتاه بیا، شماها فامیلید، فردا پس فردا بخواهید برید بیرون اون میگه من نمیام تو هم میگی منم نمیام، حالا که اون کوتاه آمده، تو هم پاشو بیا، هی میگه نه! به من بی احترامی کرده!
2 دقیقه جدی شدم.
خیال کردی کی هستی؟ میخواهی بیا میخواهی نیا، همینه که هست، هی من دارم آدم حسابت میکنم هی تو بیشعور بازی در میاری!
خارج گود: جدی میشم وحشتناک میشم ها، نکته ای که جدیدا فهمیدم و چقدر هم به درد می خوره...!
نظرات 1 + ارسال نظر
جاهد پنج‌شنبه 29 تیر 1385 ساعت 09:44 http://1001-nighte.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری اگه وقت کردی یه سری به کلبه ما هم بزن . خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد