.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

دوست داشتن...

چقدر خوبه که آدم یکی رو دوست داشته باشه،
نه بخاطر اینکه نیازش رو بر طرف کنه،
نه بخاطر اینکه کس دیگری رو نداره،
نه بخاطر اینکه تنهاست،
و نه از روی اجبار!
بلکه بخاطر اینکه اون شخص ارزش دوست داشته شدن رو داره.

از
چغندر نامه.

نظرات 2 + ارسال نظر
لیدا یکشنبه 13 اسفند 1385 ساعت 11:02 http://www.lyda640.persianblog.com

کاش می شد فهمید هر کسی که باهاش رابطه داری ارزش دوست داشتن داره یا نه ....... من تو کار کسی دخالت نمی کنم اما فکر کنم توقع بی جا دارم که کسی تو کارم دخالت نکنه

شایدم بشه فهمید!
بعضی موقع ها غیر قابل اجتناب هست که کسی تو کار آدم دخالت نکنه!
منظورم بیشتر این بود که وقتی به کار کسی کاری نداری انتظار کمی نیست که آنها هم همین رفتار را داشته باشند، البته افرادی مثل خانواده شامل این جریان نمی شوند.
موفق باشی...

Na30beh پنج‌شنبه 17 اسفند 1385 ساعت 11:30 http://www.saghiya.persianblog.com

دوست داشتن خوبه اما نه همیشه. یه ذره نفرت خیلی لازمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد