.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

فوتبالی...

باید بهم حق داد...

جام جهانی 2006 آلمان:

فینال: فرانسه - ایتالیا

همون بازی که زیدان با کله رفت تو شیکم او درازه، ماتراتزی بود؟

دانشجو بودم، سال دوم، دوستم آمد خانه من و من رو با کتک بلند کرد که بریم خانه اش و روی پروژه سخت افزاری که قرار بود فردا موقع امتحان فاینال تحویل بدیم کار کنیم.

یادمه برد مدار درست تنظیم نشده بود و هی سیم از اینور به انور رفته بود.

نتیجه: حتی یک دقیقه از فینال رو ندیدم.

جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی:

فینال: هلند - اسپانیا

در کل جام جهانی حتی یک بازی رو کامل ندیدم، در حال خدمت بود خوب، حسش هم نبود، فینال هم نگهبان بودم و احتمالا نشسته بودیم با بچه ها چرت و پرت میگفتیم...

جام ملت های اروپا 2012:

دیروز توی بازی جمهوری چک - روسیه دنبال یه پسر مو طلایی به نام پاول ندود میگشتم...

نظرات 2 + ارسال نظر
Admin شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 18:59 http://iGame.blogsky.com

بهت پیشنهاد می کنم تو با این شانست فوتبال نگاه نکنی چون اگه بخوای نگاه کنی احتمالا برق کل ایران قطع میشه

احتمالش هست...

صورتی یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 11:36

سلام
چه وبلاگ جالبی داری
مثل خوندن دفتر خاطراته
بازم سرمیزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد