.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

مشکل از منه...

من آدم تلافی کنی نیستم، یه اخلاق گند دارم و اونم اینه که اگر با کسی مشکل داشتم باشم همون موقع با یه لحن تخیلی بهش میگم.

حالا الان میگن تو داری تلافی میکنی، چرا، جریان داره...

خانواده ما، حدود 10 تا پسر داره، یعنی پسر عمو و دایی و اینها، بین تمام اینها، من از همه کوچیکترم، و خب کلاً نخودی حساب میشدم.

از همون دوران طفولیت این دوستان من را جزء آدمیزاد حساب نمیکردند، دروغ چرا واسم مهم بود، واسه کی نبوده؟ همه دوست دارند دیده بشند، تو بازی باشند، واسه همین دلایل من همیشه دوستام بهم نزدیکتر بودند تا فامیل های هم سن.

بزرگ هم که شدیم تا همین اواخر که اونها اینجا بودند و من ایران، کاری داشتند ایران هی ایمیل و زنگ و کم و زیاد که چی شد، خب منم درگیر بودم ولی همیشه سعی میکردم توی اویل زمان ممکن انجام بدم.

حالا الان، منه جقله، به جرات میتونم بگم از همشان موفقتر هستم، زمانی که اون بزرگ ها آمدند اینجا، من توی ترمینال بیهقی، منتظر اتوبوس کویر بودیم برم دانشگاه، موقعی که من پا میکوبیدم و نظام جمع میرفتم، اینها هم توی بار نظام جمع میرفتند، به نحوی دیگر که خانواده اینجا نشسته و نمیشه گفت.

گله و شکایتی نیست اصلاً، هر کسی توی زندگیش به نوعی سختی کشیده و بیان این مطالب غیر از سر درد برای مخاطب، حاصل دیگه ای نداره.

مشکل از جایی شروع شده که منه جقله این جمع، از نظر آنها، حال که رسیدم به جایی، دارم کلاس میگذارم و به عبارتی خودم را چ.وس میکنم.

مثلا اس ام اسی میدن و یا ایمیلی میدهند و منتظر جواب هستند، و جواب میرود سه روز دیگر.

این عدم جواب و یا بی محلی از نظر آنها، تلافی نیست، فقط اولویت فرق کرده، خب دیگه الان اولویت آنها اول نیست، چون آنقدر از اول خودشان را دور کردند که غریبه شدند، همین.


نظرات 4 + ارسال نظر
مرجان . در جستجوی خویشتن . سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 01:16

دنیای بعضی آدم ها به کل متفاوته
سعی نکن بری توی دنیای اونا
یا دست اونا رو بگیری بیاری توی دنیای خودت
بی فایده س
خودتو اذیت نکن

کلاً من نمی خواهم برم توی دنیای اونها
و دوستم ندارم اونها بیان توی دنیای من

رز یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 14:38 http://mydailynotes.blogsky.com/

کار خوبی میکنی پسر!
من خودم یه عمر دیگرانو گذاشتم تو الویت اول...
اما به جرءت میگم لیاقتشو نداشتن!
خیلی خوبه که 8 ساله مینویسی،من تازه یه ساله که به شغل شریف نویسندگی رو آوردم;)
پ.ن:لینک شدید!ممنون بابت کامنتتون:)

علیرضا دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 12:56

این کمترین کاری هست که داری انجام میدی . این حق طبیعی توست که با اطرفیان جفا کارت چطور رفتار کنی.
امیدوارم به اوج موفقیت برسی و کور شود هر آنکس که نتوان دید.

رز چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 19:03

کارخوبی کردی!;)
فکرکنم منم باید دوروبر پسرارو خیط میت بکشم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد