.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

چی شد...

سه شنبه سه تیر 91، مطلبی نوشتم در مورد انگار نه انگار، در مورد اینکه خوبه هنوز طنز نویسی مثل پوری.ا ع.المی داره توی مملکت می نویسه و لبخندی به لب آدم میاره.

امروز، بعد از هفت ماه، من نمی توانم لینک مطلب خودم را بگذارم و مجبورم اسم صاحب انگار نه انگار را با نقطه بنویسم.

انگار نه انگار پاک شده، با تمام آرشیو و موجودی اش، نمیشد شک برانگیز بود.

خواندن این مطلب هم خالی از لطف نیست.


خارج نوشت: رز عزیز، ممنون از ایمیلت.

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 21:42

برو خدا رو شکر کن که لینک وجودت رو از صفحه زندگی پاک نکردن وب بلاگ مینویسی وایییییییییییی یه توک پا تشریف بیارید ک . ه .ر. ی زک .... عرضی دارم خدمتتون

رز شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 04:12

نیستید جناب(؟) :)

هرجا که هستید،تندرست و سربلند باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد