.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

زندگی مضخرف...

همیشه تلاشم این بوده که خلق و خوی زندگی آمریکایی رو نگیرم، اما...

فکر این چند روزم شده به خرید یه ماشین دیگه، ماشینی که الان دارم خیلی خوبه، جدیده، سال پیش خریدمش و هیچ مشکلی هم نداره، اما کرمش افتاده به جونم که عوضش کنم، به قدری که امروز سر درد گرفتم.

شده دغدغه برام، برادرم میگه خوب نگیر، میگم خوب ما که خری نداریم از پلی ردش کنیم، علاقه ای هم هنوز به خرید خانه و ماندن در اینجا ندارم، پولم رو یه طوری بریزم تو جوب دیگه...

میگه خوبه اینم حرفیه...

یکی بیاد من رو آدم کنه لطفاً...

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 12:43

پسر خوب تو آدمی هیچ مشکلی هم نداری خلق خوی و ذات تمام انسانها تغییر و تحول رو دوست داره راکد بودن تبدیلت میکنه به مرداب ایران و آمریکا و اروپا نداره .منم دوست دارم ماشینBMWبخرم دوست دارم آپارتمان ۲۱۰ متریم رو با خونهی ویلایی ۲۰۰۰ متری عوض کنم آمریکا هم زندگی نمیکنم.خلق و خوی جایی هم نگرفتم.
پس سخت نگیر و حرکت کن برو جلو ولی با منطق . اگر کاری رو دوست داری و توانایی اش رو داری انجام بده و ازش لذت ببر و اگر هم در توانت نیست باهاش کنار بیا و بگذر.
تنها ایرادت اینه که به خودت سخت میگیری

خوب الان منطق میگه پولت رو نگه دار واسه خانه، ازاون ور هم هنوز خیلی باید جمع کنم تا برم سراغ خانه، ولی باید از یه جایی شروع کرد.
دلم میگه از جوانیت استفاده کن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد