.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

فسیل...

زندگی من، مثل اون تصویر ها است که ملت چی فکر میکنند و در واقعیت داره چه اتفاقی میافته.

دوستان فکر میکنند که در آخر هفته ما در حال ترکوندن و عشق و حال در کلاب ها هستیم، اما در واقعیت به خرید، اتو زدن و غذا درست کردن برای طول هفته میگذرد، یه فیلمی هم بشه شب میشینم میبینم.

القصه، دیروز در حین چرخ زدن هایم در اینترنت و تلف کردن وقتم، به سری لینک وبلاگ نوع دیگری ! یافتم و از این وبلاگ به اون وبلاگ.

متوجه شدم هنوز با این همه اطلاعات و اینترنت و خلاصه قرن 21، آدم متحجر و نادان در دنیا و کشور ما وجود داره، اونجا که خواندم:

ببین به کجا رسیدیم که مرد ایرانی اجازه میدهد ناموسش واسه یه حلبی ( منظور مدال است) به مسابقات جهانی برود...

بله، هنوز نسل این آدم ها منقرض نشده است...

نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 03:12 http://meghan.blogsky.com

دلیل عقب موندگی خیلی از ماها همینه... که تمام مشکلات رو پس بی حجابی می بینیم !
متاسفانه : (
زندگی همه جای دنیا که بری همین رنگه ... کار زندگی خوردن پوشیدن ... با کمی تفادت تو نوع رفتارها...
با خرید کردن و انجام کارهای خونه خوش باشید : )

علیرضا جمعه 2 آبان 1393 ساعت 17:23

واقعا فکم جا خورد میدونم ملت متحجری هستیم اما هرگز از این زاویه ای که مثال زدی فکرش رو نکرده بودم .... اون یارو چه بزی بوده ،
جان خودم اینا بیماری لا علاجه روحی است.باید مثل یک بیمار بهشون نگاه کرد بیماری زاده حکومت آ.خ .و ن .دی وقتی تو ذهنت درگیر این افکار احمقانه باشه دیگه وقت نمیکنی بری ببینی مملکت رو به لجن کشیده و .....
آقا ولش کن گور باباش .
اصل حالت چطوره ؟ تحویل نمیگیری؟

صحیح می فرمایید...
خوبیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد