.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

دلم از اون دلای قدیمیه، از اون دل ها است...

سنگ قبر آرزو -- آرتوش

گل یخ -- کوروش یغمایی

زمستون -- افشین مقدم

نظرات 5 + ارسال نظر
مگهان سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 19:36 http://meghan.blogsky.com

سنگ قبر ... دارم فکر می کنم من شنیدمش ... گل یخ و زمستون ... وای خدا...واااااای
همین الان باید گوش کنمشون

واجب کفایی...

علیرضا چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 10:38

اصلا اصرار نکن گوش نمیدم

هاهاااا

مگهان شنبه 17 آبان 1393 ساعت 02:51

واجب کفایی :دی
در اوج ناراحتی از این واژه خنده م گرفت ... چرا ؟
پیدا نکردم آهنگامو ... انگار ریخته بودم تو هاردم که هاردم شرکت بابا جا مونده بود!
انشالله فردا این آهنگ ها به دستم می رسه و گوش می دم ! حیف که مثل نماز قضا شد و از وقتش گذشت حالش به سر وقت گوش دادنش بود ...همون لحظه که اینجا رو خوندم

انشالله

مگهان شنبه 17 آبان 1393 ساعت 02:55

راستی یک تحول بزرگ در شما از بعد از 30 سالگی ایجاد شده ! قبلاً ها پاسخگوی ملت نبودین ! الان جواب کامنت ها رو میدین ! خیلی تحول عظیمیه ! بعله

البته 3 تا اصلاحیه داره
اول اینکه من وارد 30 سالگی میشم
دوم اینکه در بهمن ماه وارد میشم
و سوم اینکه من اگر جوابی نمیدم چیزی به ذهنم نمیرسه، بی احترامی برداشت نشود.
ّبعله!!!

مگهان یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 20:07

من یه چیزی بگم نمی خندین ؟! شما چند نفر هستین که پست می ذارین آیا ؟ :|
در ضمن منم بهمنی هستم ! بهمنی باشی مثلاً بعد ماه نباشی؟ پپسی باز کردن برای خود کار خوبی است ؟!:-|
بی ادبی برداشت نمیشه:-)

بنده یک نفرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد