.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

خب حیفه...

یکی از نشانه های پخته شدن اینه که وقتی سیب میخوری، غیر از اون شاخه ی سرش، هیچی دیگه نباید ازش بمونه، هسته و اینها سوسول بازیه...

البته تو مهمونی سیب رو غیب نکنید، خوبیت نداره...

نظرات 4 + ارسال نظر
مگهان پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 14:40 http://meghan.blogsky.com

من گلابی رو به طرز پختگانه ای می خورم ! یعنی چیزی نمی ذارم ازش بمونه! اما سیب نههه... لطفاً نخواه که فقط شاخکش بمونه ! : (
با این تزی که شما دادی بنده راه زیادی تا پختگی دارم که باید طی شه

علیرضا شنبه 24 آبان 1393 ساعت 12:22

جانا سخن از زبان ما میگویی...
مهندس با این اوصاف من و تو سالها پیش پختیم الان سوختیم و با خاک یکسانیم
من به خاطر همین پختگی معمولا تو مهمانی سیب نمیخرم دلیلش ساده است .... چون بلد نیستم مثل بقیه تیکه کنم و پوست بکنم و

علیرضا شنبه 24 آبان 1393 ساعت 12:25

اصلاحیه:
نمیخرم = نمیخورم

؟؟؟ یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 00:09

بحث مهمیه ،نمیشه ساده از کنارش رد شد:
1-باید سیب قرمز باشه(سیب زرد و خوب کمه) و سفت و البته ابدار باشه که بهترین گزینه سیب دماونده ! البته اگر بی وقفه سه تا سیب رو خوردی اونم سیب خوبیه
2-سیب نباید خیلی سرد و یا گرم باشه.باید کمی خنک باشه
3-باید تو مد خوردن سیب باشی
4-سیب رو نباید پوست کند و نباید با چاقو تکه کرد
5-اون شاخکش رو نباید از اول قطع کنی(در واقع اون ته سیبه که مردم به اشتباه فکر میکنند سر سیبه!!!).و معمولا بعد از اینکه سیب تمام شد.ما سعی میکنیم اون رو هم بخوریم ولی زمان بره و فرصت نمیشه وگرنه به نظرم اونم تا حدودی خوردنیه!
6-اصلا مگه ما مغز بقییه میوه ها رو نمیخوریم و پوستشون رو دور میریزیم.برا سیب هم داستان همینطوره!

والسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد