.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

نگراش و دیگر هیچ...

دارم نیمه تاریکِ ماه گلشیری رو میخوانم، زیاد نتوانستم با داستان هاش ارتباط برقرار کنم، اما یه مسئله ای ذهنم رو درگیر کرد است.

شاید تا حدود 12 سال پیش، خواندن متن محدود میشد به روزنامه، مجله و کتاب که در بیشتر مواقع قواعد نگارش کامل رعایت میشد.

اما الان خیلی از متن های توی اینترنت توسط افراد بی سوادی مثل من نوشته میشه که پایبند به هیچ قواعدی نیست و ذهن مخاطب رو به غلط خواندن عادت میده.

حالا که برگشتم و دارم یه کتاب درست درمان میخوانم، متوجه میشم که چقدر ما گند زدیم به ادبیات فارسی و چقدر وقت معلم های فارسی و ادبیات رو هدر دادیم...

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 1 آذر 1393 ساعت 11:24

بابا کتاب خون ، خفن ، خارجکی ....
حالا خوبه تو اصلا غلط املایی نداری ... و این رو میگی.

من غلط نگارشی زیاد دارم...

مگهان شنبه 1 آذر 1393 ساعت 12:43 http://meghan.blogsky.com

خیلی موافقم با اون بخش گند زده شدن به ادبیات!
من همیشه وقتی کتابی می خونم که به نظرم خیلی هم دلنشین نمیاد ! میگم اقلا دارم نگارش درستی می خونم پس وقتم هدر نرفته و به خودم امید میدم تا تهش بخونم

ایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد