.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

و خدایی که در این نزدیکی است...

بعضی وقت ها، آدم باید ببینه دلش چی میگه، منطق رو بزاره کنار و بتونه با بی منطقی ها و بی عقلی های خودش کنار بیاد و بدون توجه به عواقب، اون کاری رو بکنه که دوست داره، بعدشم خدا بزرگه...

امیدم به خداست

شکر...

نظرات 3 + ارسال نظر
پینک چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 09:06

به قرعان مجید ... عین همین حرف ... یعنی اگه شک کنی به این که "بعدشم خدا بزرگه" باختی ... من بی دین و ایمان بدجوری به این جمله عقیده دارم که خدا بزرگه ... چون تنها کاری که از دست ما بر میاد اینه که همه ی جوانب رو در نظر بگیریم باقی ش دیگه دست ما نیست آقا ... نیست به جدم ... باقی ش دست یکی دیگه س که هر کی که هست من و شما نیست !
عمام پینک (ره)

مبارکه به سلامتی :)

ممنون
ولی هنوز خیلی راه هست تا مبارکه به سلامتی، یه چندین سال

علیرضا پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 14:01

آقا ما یه دایی داریم ماه. ۲۴ ساعت حرف بزنه خسته نمیشی
یه جمله باحال داره شب بله برون بهم گفت
زن گرفتن گام گذاشتن به مرحله دراز گوشیه ...
خوش آمدی .....

علیرضا پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 14:03

ولی از شوخی گذشته تو دنیایی برنامه ریزی کن و .... تا اون بالا نخواهد آب از آب تکون نمیخوره
امید وارم مسیر روشن و پر امیدی در راهت قرار بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد