.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

باید...

می دانید رابطه بین علی دایی و عید نوروز چیه؟
حتما با خودتون میگید ای بابا مگه زده به سرت چرا چرت و پرت میگی؟
خیلی ساده است...
علی دایی 90 دقیقه بازی میکنه(حالا اگر شانس بیاریم بازی به وقت اضافه نکشه)چون باید بازی کنه،هیچ دلیل دیگه ای هم نداره،اون باید بازی کنه.
تو عید باید برید دید و بازدید،دلیل خاصی هم نداره ،حالا باید یه سری آدم رو ببینید که دوست ندارید سر به تنشون باشه ولی باید ببینید!
 چون عید و رسم هست.دلیل دیگه ای اصلا نداره.
معنی باید رو فهمیدید...
عید همگی مبارک باشه!

صبر...

یه مدتی بود همه از پدر مادر گرفته تا دوستام(به غیر از علی)همه از دست ما شاکی که بابام جان چرا اینکار رو انجام نمیدی؟
حالا چی کار بود بیخیال ولی عجیب این بود همه فضول شده بودند تو این قضیه حتی یکی از دوستام گفت من رفتم زیارت امام رضا گفته اگر اینکار رو انجام ندی زندگیت تباه میشه!
منم چون خودم قلبا راضی نبودم و میدونید وقتی دل آدم همراهی نکنه آدم دل به کار نمیده منم هی یه جور هایی می پیچوندم.
خودم از یه دندگی خودم کلی خوشم آمد ولی از طرفی نگران آینده بودم.چون خودم به همه میگفتم آینده همه چیز رو مشخص میکنه.
این ماجرا تا ۶ ماهی بود تا اینکه هفته پیش به پایان رسید.
حالا من موندم با یه لبخند تلخ روی لبهام به نشانه پیروزی.
صبر چیزی خوبیه،خیلی هم خوبه....

دوست..

هر کس به طریقی دل مامیشکند         بیگانه جدا دوست جدا میشکند

بیگانه اگر میشکند حرفی نیست         با دوست بگوییدکه چرامیشکند

انصافاً بیا تا دل کسی رو نشکنیم. به خصوص پدر و مادرهارو.
                                                                                            
در پناه خدا باشید.

ماسک...

برای نمایش وحشتناک ترین ماسک مسابقه ای برگزار شد
آه! جایزه از آن من شد.
جایزه وحشی ترین و ترسناک ترین ماسک.
اما من که (اوهو اهو) هنوز ماسکی نزده ام.

شل سیلوراستاین
ترجمه:رضی خدادادی

یاهو مسنجر...

به مناسبت تولد یاهو
هنگام باز شدن یاهو مسنجر...
سه سال پیش:
دوستان عزیز! یاهو به علت زیاد شدن تعداد کاربران قصد دارد سرویس مسنجر خود را پولی کند.این سرویس از تاریخ ... رایگان نخواهد بود.یاهو گفته اگر این اخطار را حداقل برای 10 نفر بفرستید ID شما باز خواهد ماند.
خوب آن موقع ها چیزی حالیمون نبود برای 100 نفر میفرستادیم،روز بعدش هم 100 نفر برای ما میفرستادند.
دو سال پیش:
کاربران گرامی! یاهو در نظر دارد به منظور ارتقاء سیستم های خود ID های غیر فعال را قطع نماید شما باید این پیام را برای حداقل 10 نفر بفرستید تا یاهو ID شما را قطع نکند.
آن موقع هم میگفتیم احتیاط شرط عقل هست.
سال پیش:
کاربر گرامی! یاهو در نظر دارد ایمیل هایی که استفاده نمیشه رو ببنده ،اگه شما این پیام رو برای 10 نفر بفرستید این اتفاق نخواهد افتاد.
پارسال دیگه هرکی این پیام رو میداد با فحش و لنگ کفش و ... جوابش رو میدادیم.
امسال:
ترک میره سربازی آخرش بهش کارت پایان خدمت میدن. میگه داداش ما که 4 تا از اینها داریم!(به خدا هر چی فکر کردم جکی غیر از این تو ذهنم نیامد) کابر گرامی! اگر این پیغام رو حداقل برای 100 نفر نفرستید یاهو ID شما رو میبنده،بعدش با چوب میاد میزنه تو سرتون.
دیروز:
(روی SMS  موبایل)یه روز یه اصفهانی موز میخوره معدش تعجب میکنه!
اگه این Masseg را برای 10 نفر نفرستید مخابرات خط شما را قطع میکنه،موبایلتان هم میگیره،2 روز هم میرید زندان
از ما گفتن.این پیام را جدی بگیرید.