.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

بهترین ها...

خیلی چیزها هست که بهترینه، حال آدم رو خوب میکنه، کاروان بنان، ترانه های محمد نوری، پادکست های رادیو چهرازی، شجریان بزرگ، پاییز و زمستان خیابان ولیعصر، کافه قنادی فرانسه، قله توچال، پناهگاه امیری (سنگ سیاه)، کاخ گلستان، رستوران مسلم، مجتمع تجاری پایتخت، تلکه کابین توچال و هزار هزار چیز دیگر...

شاد باشید، شاد زندگی کنید...

پادشاه فصل ها...

با اینکه با یه نسیم سرما میخورم و بیشتر پاییز و زمستان را سرما خورده هستم، ولی همچنان عاشق پاییز و زمستان و متنفر از بهار و تابستان.

برای من پاییز، فصل خوبی هاست، فصل دلتنگی ها، فصل عاشقی ها، فصل کافی شاپ ها، تئاترها، قدم زن هم بی پایان، فصل خاطره ها...

خیلی دوست دارم بیشتر بنویسم و به روزتر باشم، یه مقداری کمبود وقت دارم و خستگی مداوم، آدم زیاد تو ذهنش مینویسه، ولی وقتی که میخواد همون رو تایپ کنه، ذهنش قفل میکنه...

زمین دهن باز کنه آدم آب شه بازم کمه...

من هنوز به صورت اتفاقی به وبلاگ های مختلفی میرم، تنها نوشت را بخوانید، بخوانید و ببینید ما ایرانی! ها چقدر میتوانیم بد باشیم...