.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

پوچ...

آخه من نمیدانم مشکل این بلاگ اسکای چیه که فیلتر شده؟
آره،بلاگ اسکای و بلاگ رولینگ و... مشکل ندارن،مشکل از شماست که چشم ندارید ببینید مردم راحت دارند نظراتشان رو بیان میکنند.
حالا هی برید دستگاه فیلتر کن بخرید.
کور خوندید،من مگه بمیرم بگذارم دره این وبلاگ تخته شه،شده بابای مانیتور در میارم ولی فیلتر رو دور میزنم.
اگه به جای این همه پول که برای فیلتر داده بودید خرج اینترنت میکردید الان کل ایران ADSL داشت اونم نامحدود ماهی 10 هزار تومان،نه اینکه با این خطوط Dail Up ملت رو تیغ بزنید.
خلاصه خودتان رو خسته نکنید،زور اضافی هم نزنید که رودل میکنید.
دوست های عزیزم،من چون دیگه حال و حوصله سروکله زدن با این اینترنت رو ندارم برای همین تو بلاگ فا به وبلاگ زدیم که تقریبا مثل همین جاست،لینکش هم همین دست راسدتونه،
ولی من جنازه هم بشم ایتجا رو به روز میکنم.
دوستای خوبم این دفعه فقط برای اینکه تو ماه مرداد نوشته باشم اومدم،به امید خدا دفعه دیگه درست میشینم مینویسم.