.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

هراس...

هراس من از مرگ نیست، از زندگی به هدف است.


"بهمن فرمان آرا، بوی کافور عطر یاس"

غاز...

یه دوستی دارم، از دوران دانشگاه، پسر خوب و موفقی هست تو شغل خودش

هفته پیش طبق معمول هر دفعه داشت غر غر میکرد که آره اینها فلانند، بهمانند

گفتم فلانی، تو که هر وقت تظاهرات بود زودی از سر کار میرفتی خانه که تو ترافیک نمونی و کسی بهت نگه بالای چشت ابرو هست، هر وقت الله اکبری بود میگفتی برو بابا دلت خوشه

تو که فقط تو حرف زدن خوبی و پایای عمل میرسه میگی کی حال داره، دهنت رو ببند، چون اگه همت داشتی یه قدم بر میداشتی...

این مطلب رو جدیدا به تمام دوستان و فامیل میگم، حالا دیگه میدونند تو حضور من نباید حرف سیاسی بزنند، چون میدونند تا شروع کنم من میگم شما واسه تغییر این وضع غیر حرف چه کردید؟


اینجا رو هم از وبلاگ زنانگی بخوانید...