.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

The Talk...

میگه بلیط بگیر برو تا قبل از سال نو، میگم نه اون موقع اونجا سرده، بزار تو بهار میرم، میگه نه، الان بگیر برو.

میگم الان بلیط گرونه، خوب اون موقع میرم هم بلیط ارزونتره هم اینکه میتونم مرخصی بگیرم و هم اینکه هوا گرم شده، الان کجا برم تو این سرما، باید شنبه برم یکشنبه برگردم، نمیشه، سخته...

میگه بعد از زمستون دیره، الان وقت حرف زدن هست، آخرین حرف ها، آخرین دیدار، آخرین بغل کردن، آخرین گریه... برو، هر طوری شده برو.

آخ که چقدر سخته بدونی عزیزت داره از پیشت میره و تو نمی تونی کنارش باشی و باهاش آخرین دیدار رو خواهی داشت... سخته...

نظرات 6 + ارسال نظر
م ر ی م ی شنبه 16 آبان 1394 ساعت 08:23

بین ِ سختی ِندیدن عزیزت موقع رفتن ..و سختیِ سرما و یکروزه سفر رفتن ...مشخصه که کدوم سختتره !
اما دلیلش یه چیز دیگه باید باشه...احتمالا دل ِ خداحافظی نداری رفیق....

دلقک شنبه 16 آبان 1394 ساعت 11:30 http://jokker.blogfa.com

داری بهونه میاری friends عزیزم
دلم گرفت

آویشن شنبه 16 آبان 1394 ساعت 14:53

خداحافظی کردن از آدمایی که دوسشون داریم در هر حالتی سخته،سرما رو بهونه نکن

الهه شنبه 16 آبان 1394 ساعت 21:38

ناراحت شدم:( اگه میخوای حسرتش برات تا آخر عمر نمونه سختی رفتن رو به جون بخر

علیرضا شنبه 16 آبان 1394 ساعت 22:11

طاقت خداحافطی نداری پسر....
از فرودگاه بدت میاد....

مگهان یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 05:06 http://meghan.blogsky.com

احساس کردم تحمل دیدن و خداحافظی رو نداری و چه بهونه ای بهتر از نبود شرایط گرونی بلیت و ...

+ خدا غم های زندگیت رو کم کنه پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد