.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

این نیز بگذرد...

شد چهار سال، چهار سال لعنتی...

نظرات 4 + ارسال نظر
دلقک دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 12:25 http://jokker.blogfa.com

رفیق روزها رو بشماری دیرتر میگذره

م ر ی م ی سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 10:02

گاهی ناخودآگاه داریم از چیزی می گریزیم..ولی خودمان هم نمیدانیم..
میرویم تا با آن چیز روبرو نشویم..ولی بیفایده است...
باید جست بزنیم وسطش...با آن مواجه شویم و برای همیشه تمامش کنیم در خودمان...

برایتان روزهای خیلی بهتری آرزو میکنم..چون لایق آنید...

سپاس...

مهران چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 06:45 http://mehran.blogsky.com

...

م ر ی م ی چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 09:17

سلام...منو ببخشید فرندزجان....دکتر سایان در امریکا هستن...برنامه هاشو گوش میدم...روانشناس توانمندیه..اگه من اونجا بودم حتما از دانشش مرتب استفاده میبردم ..شماره office اش رو میزارم براتون...اگه دوست داشتین باهاش تماس بگیرید...شناختش روی آقایون قوی ست...

3104602600 دکتر آزیتا سایان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد