.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

اقتصادی ببندیم...

یکم: یه نفر نوشته بود: فضای مجازی پر شده از جوانهایی که میخواهند به واسطه ی شبکه های اجتماعی یک شب پولدار بشوند...

دوم: یادمه یه زمانی گلد کوئیست خیلی سر زبان ها افتاده بود، شاید 12 سال پیش آنور ها، اینکه بری واسه خودت زیر مجموعه جمع کنی و فلان و بیسار... من که اون زمان نه پول داشتم نه اعتقادی به این چیزها، ولی پدرم یک حرفی زد که تقریبا شد موضع و روش من برای کار کردن و پول در آوردن.

پدرم گفت: هر کاری میکنی و هر سرمایه گذاری میکنی، یا باید برسه به تولید یا برسه به خدمات، برید ببینید گلد کوئیست چیزی تولید میکنه، یا خدمتی ارائه میده؟ اگر نه کلاه برداریه.

سوم: حالا هم همینه، متاسفانه تو مملکت ما دلالی نقش پرنگی داره که نه خودش تولید کننده است نه خدماتی ارائه میده، حالا تو مسکن باشه، تو بازار باشه، تو ماشین باشه و یا تو هزاران جای دیگه.

چهارم: سعی کنیم دلال منش نباشیم...

نظرات 4 + ارسال نظر
م ر ی م ی جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 23:26

الان هم شرکتهایی مثل پنبه ریز دارن بشدت روی بازاریابی اینترنتی..یاهمون فروش مجازی کار میکنن...تیم بندی میکنن و شاخه ای گسترش میدن شبکه فروش شون رو...
وعده پولدار شدن..اونم با جذب خریدار و گسترش شبکه ارتباطات ..
بنظر منکه این مدل پول درآوردن هیچ جوری آدمو راضی نمیکنه...یه جای کار میلنگه...جون نداره...لذت نداره...

تک مدی شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 17:07 http://unimodal.blog.ir

حرف پدر عالی بود
و بله متاسفانه، الان هیچکس دلش به حال هیچکس نمیسوزه
عملا شده قانون جنگل!!

مگهان یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 13:52

چه جمله ی کلیدی خوبی اصلا... یادم می مونه:)
هرچند که من بویی از دلالی نبردم ابدا

مادرانه دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 08:14 http://madarestan.blogsky.com

خدا روح و روان پدرتون رو شاد کنه که این حرف رو زدند و مشکل من رو هم حل کردند. دم شون گرم.

واقعا دادن راهکار و نشانه, خیلی کارگشاتر از انجام همون کاره. ممنون واقعا

ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد