.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

زمین دهن باز کنه آدم آب شه بازم کمه...

من هنوز به صورت اتفاقی به وبلاگ های مختلفی میرم، تنها نوشت را بخوانید، بخوانید و ببینید ما ایرانی! ها چقدر میتوانیم بد باشیم...

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 21:23

خیلی مطلب بود امشب باید میخواندم ، خیلی وقت بود .... نیامده بودم ، چرا ؟ چرا بخشی از گذشته و حالم رو فراموش کردم ، لعنت به این دنیا، لعنت به پول لعنت به کار (خر حمالی)

همه روزانه به گل کاری مشغولیم...

م ر ی م ی پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 10:30

همه میتونن بد باشن...به همین بدی...
تاثیر شکستن دلی ...که بشوقی بسمتت اومده..نگرفتن دستی که به امیدی بسویت دراز شده...ندیدن کسی که توجهت رو میخواد...ندادن مهری که یکی در اطرافت بهش نیاز داره...و...و....
اینها بد بودن هایی ست که ما هرروزه بارها و بارها تکرارش میکنیم و نمیدونیم بد بودنش کمتر از اون بدی های گل درشت نیست..
کسی که دلش شکسته و تجربه کرده که تا چه حد مسیر زندگیش عوض شده اینو میتونه خوب درک کنه...
اما از همه اینها مهمتر اینه که این مسیری ست که آگاهانه و ناخودآگاهانه هر کدوم از مارو غربال میده....

اون لینکی که من گذاشتم روزنوشت های دختری افغان است که راجب نژادپرستی و تحقیرات ما ایرانی ها مینویسه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد