.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

تا سحر چه زاید باز...

مادر، که قربانش بروم، پرسید از زندگی چی میخوای؟

گفتم، هیچ، همینه دیگه زندگی، بی هدف، بی هدف، بی هدف...

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 16:12

خواسته آدم ها با هم متفاوته .... بعضا ناکامی ها و سلایق خودمان را به اطرافیان تحمیل میکنیم .قافل از این که آنچه علایق منه برای تو شاید منفور باشه

شهرزاد جمعه 21 آبان 1395 ساعت 17:12 http://sodayeyeksaye.blogfa.com

من مدت زیادی هدمند بودم و الانم تا حدودی هستم...
اما چیزی که بی هدفی از زندگی بهمون یاد میده نترسیدنه.... و من اینو تازه فهمیدم... ما هدفمند میشیم ... چون می ترسیم با واقعیت داغون زندگی مواجه بشیم...

م ر ی م ی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 10:25

بی هدفی نشان ِ بی نیازی ست........
و بی نیازی خودش یعنی زندگی.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد