.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

سمساری آنلاین

یکی از تفریحات هفتگی من، دید زدن سایت دیوار است، قشنگ یه سمساری آنلاین، مثلا خیلی چیزا که باید ریخته بشه در زباله دانی، برای فروش گذاشته میشه.

جالبتر اینکه اکثر آیتم ها مثالِ "برای یه خانوم دکتر بوده صبح ها میرفته دم در مطب و ظهر ها بر میگشته" است. اکثرا در حد نو، حالا برای صد سالِ پیش هستا.

مثلا زده ضبط کاستی، در حد نو، دارم مفت میدم میره، فقط باید کاست خورش عوض شه، سالم سالم، یا گوشی ها نوکیا برای 10 سال پیش.

در مورد گزینه های نو هم، همه از خارج براشون آوردن، ولی یا خوششان نمیاد، یا اندازه نیست و یا ...

چند مورد خنده دار هم معمولا پیدا میشه، یکیش که الان یادمه در مورد یه ساعت مچی بود که فروشنده گفته بود ساعت خلبانیه و پدرش که خلبانه براش آورده !

خلاصه برای شادی روح خوبه...

البته بد گفتیم خوبشم بگیم، من دو سه بار یه سری رادیو و ضبط قدیمی دیدم که اگر برام امکان داشت حتما پیگیر میشدم...

نظرات 2 + ارسال نظر
م ر ی م ی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 22:51

الان این سایت دیوار کار خیلیارو راه میندازه...
یه بار دنبال آدرس برا خرید یه هیتر برقی میگشتم..خواهرم گفت برو تو دیوار پیدا میکنی ..منم یکراست رفتم تو دیفال..و اتفاقا آدرس خوبی پیداکردم...
برای کسانی که خودشان تولیدکننده هستن،بازار خوبیه...

بله، درسته...

ژیگول دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 12:00 http://yevariharvari3.blogfa.com

سلام .چقد عجیب و عالی که اینهمه سال دارین مینوبسین .واقعا عالیه .تبریک میگم .چه پشتکاری...
کمتر پیش اومده به وبلاگی بربخورم که مثلا از سال83نوشته باشه و فقط هم خاطرات نوشته باشه چون بیشترش شعر و اینا بود .چند تا از پستای اون سالها رو خوندم....
انگار شادی رو تو اون سالها جا گذاشتیم

ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد