.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

خانه سبز...

خانه ام هنوز خانه نیست، یعنی هر چیزی که باید داشته باشه داره ها، اما هنوز نتونستم توش روح بیارم، دلم یه عالمه کتاب فارسی میخواد واسه کتابخانه، دلم میخواد صدای موسیقی توش قطع نشه، دلم میخواد بو شمع بده، بوی زندگی بده، دلم میخواد یه گل یاس بکارم زیر پنجره که تابستون ها بوش کل محل رو بر داره، دلم خیلی چیزها میخواد...

نظرات 3 + ارسال نظر
ساقی پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 07:49

بوی غذا معمولا کمک میکنه. گلدون همینطور.
خونه منم خیلی خونه نیست البته.

من پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 12:01

فک کنم یه دختر خوب بتونه این مساله رو حل کنه!؛)

joodi یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 21:08

buy some plants and cook ghormesabzi! you'll feel way better

Ghormsesabzi is the best, we don't have it here...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد