.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

تبریک

سلام
از اینکه یه مدت آپلود نکردیم ببخشید.
اول اینکه قبولی علی رو تو دانشگاه علم و صنعت تبریک میگم،این بهترین خبری بود که تو این ۵ ماه شنیده بودم.۲ یا ۳ روز دیگه هم خودش رو میبینم که از همین الان برای دیدنش لحظه شماری میکنم .
اینیم دیگه، یه دوست داریم تو دنیا باسش هر کاری میکنم.
دوم اینکه یکی گفته بود E-Book چیه؟معنی فارسیش میشه کتاب الکتریکی که مقالات و کتابهای آموزشی و رمانها خلاصه کل کتابها رو به صورت pdf در اینترنت قرار میدهن البته باید پول بدین.ما اون E-book رو که بخواهید به صورت رایگان در وبلاگ قرار میدهیم.(من کلی کتاب آموزشی گرفتم که هم برای زبان خوبه و هم یاد گرفتن)
سوم اینکه من کامپیوترم کلی خرابه.بنابراین تا ۱ هفته نمیتونم چیزی بنویسم ولی شما تو لینک بنویسید چی می خواهید علی به من میگه.
چهارم اینکه علی جان====>پسرمن، من ۶ ماه پیش بهت گفتم قبولی
دوستون دارن یه عالمه
نظرات 3 + ارسال نظر
علی رضا دوشنبه 2 آذر 1383 ساعت 13:18 http://zzzzzzzzzzzzzzzzz

قربان محبتت

[ بدون نام ] دوشنبه 27 شهریور 1385 ساعت 19:29

http://33x.blogsky.com

آویشن پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 02:41

نمی دونم الانم وبلاگتون 2 تا نویسنده داره یا نه.ولی خیلی خوبه که همچین رفیق دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد