.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

انواع دوستی

دیگه فصل،فصل امتحان ها است و ما که ۴ ماه یه کلمه هم درس نخوندیم باید این روزها حسابی درس بخونیم،برای همین وقت آنچنانی ندارم که تند و تند به روز کنم(حالا طوری حرف میزنه که انگار در روز ۱۰۰ تا بازدید کننده داره)
این دفعه می خواهیم در مورد انواع دوستی حرف بزنیم،اما قبلش از باران دوست خوبم که به وبلاگ ما لینک داد تشکرمیکنم،دیر به دیر به روز میکنه ولی عوضش چیزهای خوبی می نویسه مثل ما جفنگیات نی نویسه،حتما بهش سر بزنید.
به نظر من دوستی حالات مختلفی داره که از ساده ترینش شروع میکنیم و همین طوری میریم بالا
۱- ساده ترین دوستی اینکه که آدم راه میره همین طوری با بقیه سلام میکنه،این آدم ها را حداقل یکبار در زندگی آدم باهاشان صحبت کرده مثلا در مورد گران شدن خانه! این دوستی هیچ سودی نداره فقط ممکنه تو دعواها موقعی که دارید بدجوری کتک می خورید بیاد و جدا کنه بنابراین توصیه میشه حتما از این نوع دوستها داشته باشید بالاخره کار دیگه شاید احتیاج شه.
۲- این نوع دوستی از بالایی یه نمه بیشتر،در این مواقع شما علاوه بر سلام و احوال پرسی حال خانواده و بقال سر کوچه را هم می پرسید،با این جور آدم ها می توانید در مورد مسائل مختلف روز صحبت کنید مثلا موقعی که یه جایی مثل دانشگاه تنهایید تا طرف رو دید میرید کنارش میشینید و در مورد حماقت استادها صحبت میکنید.
۳-در این نوع دوستی شما طرف رو میشناسید،اون همان شخص مورد نظر است.شما میتوانید به سادگی خر سواری کنید و به عبارتی همان مگسانند دور شیرینی!
من خودم با مورد بالا کاملا موافقم چون بعضی افراد برای خر سواری ساخته شده اند،اون اوایل خیلی سعی میکردم این جور آدم ها رو باهاشان دوستی برقرار کنم ولی خودشان نمی خواهند و به نظر من این جور آدم ها برای این هستند که شما پاتون رو بگذارید روی سرشان و ازشون بالا برید.مثلا پنجشنبه شب که دوست های دیگه شما نیستند زنگ میزنید به فرد مورد نظر و باهم می روید شهرک غرب و تا می توانید خر سواری میکنید!
۴- این همان دوستی کامل است.به شخص مورد نظر اطمینان کامل دارید و حاضر هستید تمام جانتان رو برای اون بدید.افکارتان به هم نزدیک است،تو ذهنتان مطمئن هستید که یک مدافع دارید تا تو مواقع ضروری کمکتان کنه.من خودم ۲ تا از این دوست ها دارم که براشان هر کاری میکنم مخصوصا برای یکیشان که خیلی آدم خوبیه.این جور افراد قبلا کاملا تست شدند و توانستند اطمینان شما را جلب کنند.پس شما هم به آنها اطمینان کنید.
-مواردی که تو این دوستی باید خیلی رعایت کنید:
 *دوست تان را الکی نپیچونید،مثلا موقعی که به شما زنگ میزنه و قرار میزاره الکی دروغ سر هم نکنید که کار دارم و این حرف ها.اگه حالشو ندارید راستشو بگید که من امروز حال ندارم با تو بیام بیرون یا واقعا چنین کاری را دارم.اگه دوست شما از دسته چهارم باشه اصلا ناراحت نمیشه،منم خودم همین طوری هستم کلی هم شده قرار گذاشتم ولی دوستم گفته حالشو ندارم اصلا هم ناراحت نشدم بلکه کلی هم خوشحال شدم که منو نپیچونده.
* پای خود را از یه خط قرمز جلوتر نگذارید،خود شما می دانید این خط قرمز چی هست،اگه پاتان رد شه ممکنه دوستی شما به راحتی از هم بپاشه.
* به دوست خود اصلا تهمت نزنید و در همه موارد به او احترام بگذارید.
* به او اصلا حسادت نکنید.
این عقیده من بود،سعی میکنم در پست های بعدی این موارد را کاملا از هم باز کنم.
منتظر نظرات شما هستم.
نظرات 3 + ارسال نظر
گپ ایران یکشنبه 27 دی 1383 ساعت 18:20 http://www.gapiran.com

سلام...
سایت گپ ایران محلی مناسب و سالم برای بحث و گفتگوی ایرانیان عزیز در موضوعات مختلف و مباحث مختلف.
ممنون میشم به سایت ما لینک بدید و یا اون رو در وبلاگتون معرفی کنید.
تشکر
http://www.gapiran.com
گپ ایران دات کام

آرش(zoro59) جمعه 2 بهمن 1383 ساعت 20:22 http://yah00.blogsky.com

سلام
از این که میبینم یه آدم با جنبه دیگه هم پیدا کردم خیلی خوشحالم راسی فکر کنم من و شما خیلی از نظر جغرافیایی به هم نزدیک باشیم من در ایالت جنوبی هستم (امیدوارم فهمیده باشی )
به امید دیدار
آرش(پسری به دنبال یه همشهری)
http://yah00.blogsky.com

ستاره دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 19:11

salam merci baray tahghegham beh dard khord THANKYOU very

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد